Entrada seta Actividades seta 2010-2007 seta Contratação de Doutores para o CEC - NOVO

Contratação de Doutores para o CEC - NOVO
Agradece-se a divulgação desta informação.
Data-limite para a apresentação dos materiais: 10 de Setembro de 2008.

Centre for Comparative Studies
University of Lisbon-Faculty of Letters

2 PostDoctoral Research Positions
5-year research contracts, 43k€ annual salary

• C2008-UL-CEC-1 Five-year contract for a PhD researcher in areas related to comparative studies. The researcher should, first of all, assist the research group THELEME and, if possible, also assist the work of group AUTOBIO. The candidate should contribute to the national and international profile of the Centre for Comparative Studies (organising conferences, projects, thematic networks, international publications) and be able to carry out the necessary organisational tasks for that purpose.
  • C2008-UL-CEC-2 Five-year contract for a PhD researcher in areas related to comparative studies. The researcher should assist, first of all, the research group UTOPIA and, secondly, the research group DISTRAE. The candidate will contribute to the national and international profile of the Centre for Comparative Studies (organising conferences, projects, thematic networks, international publications) and be able to carry out the necessary organisational tasks for that purpose.

For details on how to apply, please go to the Researcher’s Mobility Portal - “Ciência 2008”: http://www.eracareers.pt  (Refs. C2008-UL-CEC-1 and C2008-UL-CEC-2) or to the University of Lisbon Portal: http://www.ul.pt